Caracteristici
Inside App este un Software pentru facturare și management al companiei în Cloud și vă oferă următoarele caracteristici:
- Folosim cursul valutar actualizat zilnic (conform BNR) pentru a vă ajuta să emiteți facturi în moneda dorită;
- A fost integrat API-ul termene.ro pentru a extrage toate informațiile firmelor direct pe bază de CUI;
- Puteți folosi una sau mai multe serii pentru a emite facturi în fucție de nevoile firmei;
- Factura este vizibilă în aplicație și poate fi salvată în format PDF pentru tipărire / trimite către client;
- Factura proformă, factura fiscală și chitanța pot fi trimite către client în baza unui link unic;
- Generează XML RO eFactura pentru transmiterea la ANAF;
- Exportă factirile și lista de clienți pentru a fi importate în Saga;
- Încasează facturile parțial sau complet;
- Personalizați facturile și chitanțele folosind logo-ul firmei;
- Rapoartele se pot genera pe o perioadă specifică de timp și pot fi exportate în format PDF / Excel;
- Din secțiunea de rapoarte se pot descărca toate facturile individuale cu un singur click;
- Aveți posibilitatea de a salva produsele și/sau serviciile în nomenclator pentru a reduce timpul necesar emiterii unei facturi;
- Totodată aveți nomenclator și pentru clienți, tot pentru a simplifica și reduce timpul necesar emiterii unei facturi;
- Colaborăm cu procesatorii de plăți online pentru a vă oferi posibilitatea de a genera link unic de plată pentru fiecare factură (acest lucru permite clienților să plătească facturile direct cu cardul prin simpla scanare a codului QR de pe factură sau accesând link-ul de plată disponibil);
- Accesul la datele firmei poate fi atribuit mai multor angajați (în funcție de nevoile firmei);
- Pe un singur cont puteți gestiona mai multe firme (această caracteristică este recomandată contabililor și administratorilor de firme);
- Redactează ofertele direct în editorul aplicației, partajează rapid cu clienții și menține o evidență a acestora. Toate ofertele pot fi salvate în format PDF;
- Redactează contractele direct în editorul aplicației, partajează rapid cu clienții și menține o evidență a acestora. Toate contractele pot fi salvate în format PDF;
- Poți să creezi proiecte și pagini în care să redactezi documentație în funcție de nevoiele firmei tale. Fiecare pagină poate fi salvată în format PDF și partajață printr-un link unic;
- Gestionează cheltuielile firmei (în dezvoltare);
- Gestionează inventarul firmei (în dezvoltare);
- Întegrare cu alte aplicații (în testare beta);
- Notificări pentru clienți (trimite factura pe email unui client) (în viitor);
- Emite facturi în limba engleză (în viitor);
- Gestionează puncte de lucru multiple (în viitor);
- Încasare cu casă de marcat (în viitor);
- Transmitere automată e-Factura la ANAF (în dezvoltare);