Caracteristici

Inside App este un Software pentru facturare și management al companiei în Cloud și vă oferă următoarele caracteristici:

  • Folosim cursul valutar actualizat zilnic (conform BNR) pentru a vă ajuta să emiteți facturi în moneda dorită;
  • A fost integrat API-ul termene.ro pentru a extrage toate informațiile firmelor direct pe bază de CUI;
  • Puteți folosi una sau mai multe serii pentru a emite facturi în fucție de nevoile firmei;
  • Factura este vizibilă în aplicație și poate fi salvată în format PDF pentru tipărire / trimite către client;
  • Factura proformă, factura fiscală și chitanța pot fi trimite către client în baza unui link unic;
  • Generează XML RO eFactura pentru transmiterea la ANAF;
  • Exportă factirile și lista de clienți pentru a fi importate în Saga;
  • Încasează facturile parțial sau complet;
  • Personalizați facturile și chitanțele folosind logo-ul firmei;
  • Rapoartele se pot genera pe o perioadă specifică de timp și pot fi exportate în format PDF / Excel;
  • Din secțiunea de rapoarte se pot descărca toate facturile individuale cu un singur click;
  • Aveți posibilitatea de a salva produsele și/sau serviciile în nomenclator pentru a reduce timpul necesar emiterii unei facturi;
  • Totodată aveți nomenclator și pentru clienți, tot pentru a simplifica și reduce timpul necesar emiterii unei facturi;
  • Colaborăm cu procesatorii de plăți online pentru a vă oferi posibilitatea de a genera link unic de plată pentru fiecare factură (acest lucru permite clienților să plătească facturile direct cu cardul prin simpla scanare a codului QR de pe factură sau accesând link-ul de plată disponibil);
  • Accesul la datele firmei poate fi atribuit mai multor angajați (în funcție de nevoile firmei);
  • Pe un singur cont puteți gestiona mai multe firme (această caracteristică este recomandată contabililor și administratorilor de firme);
  • Redactează ofertele direct în editorul aplicației, partajează rapid cu clienții și menține o evidență a acestora. Toate ofertele pot fi salvate în format PDF;
  • Redactează contractele direct în editorul aplicației, partajează rapid cu clienții și menține o evidență a acestora. Toate contractele pot fi salvate în format PDF;
  • Poți să creezi proiecte și pagini în care să redactezi documentație în funcție de nevoiele firmei tale. Fiecare pagină poate fi salvată în format PDF și partajață printr-un link unic;
  • Gestionează cheltuielile firmei (în dezvoltare);
  • Gestionează inventarul firmei (în dezvoltare);
  • Întegrare cu alte aplicații (în testare beta);
  • Notificări pentru clienți (trimite factura pe email unui client) (în viitor);
  • Emite facturi în limba engleză (în viitor);
  • Gestionează puncte de lucru multiple (în viitor);
  • Încasare cu casă de marcat (în viitor);
  • Transmitere automată e-Factura la ANAF (în dezvoltare);