Nivia
Facturare simplă și gestionare eficientă - Integrat cu eFactura

Despre aplicație

Luna aceasta folosește codul pentru o reducere de la orice abonament!

Inside App

Contabilitate

Facturare simplă și gestionare eficientă - Integrat cu eFactura

Emite facturi, gestionează cheltuielile
și acces rapid la rapoarte

1Emite facturi și RO eFactura

Emite facturi și trimite-le clienților printr-un singur click. Aplicația generează automat XML RO e-Factura și poate trimite automat în SPV factura.

2Facturi Furnizori SPV

Descarcă automat și afisează în format ZIP și PDF toate facturile primite de la furnizori.

3Backup documente e-Factura

Aplicația păstrează arhiva completă a tuturor documentelor e-Factura (pe toată durata de utilizare a aplicației, nu doar 60 de zile).

4Rapoarte

Generează rapoarte în funcție de informațiile căutate și perioada de timp dorită.

5Acces pentru contabil

Aplicația îi oferă acces contabilului tău la toate datele pentru a scăpa de grija trimiterii documentelor în format fizic.

6Acces pentru angajați

Poți oferi acces mai multor angajați la datele companiei, în funcție de modul tău de organizare.

Inside App

Ce oferim în plus?

Instrumente pentru a îmbunătății procesele zilnice din afacerea ta

1Oferte

Redactează ofertele direct în editorul aplicației, partajează rapid cu clienții și menține o evidență a acestora. Toate ofertele pot fi salvate în format PDF.

2Contracte

Redactează contractele direct în editorul aplicației, partajează rapid cu clienții și menține o evidență a acestora. Toate contractele pot fi salvate în format PDF.

3Bază de cunoștințe

Poți să creezi proiecte și pagini în care să redactezi documentație în funcție de nevoiele firmei tale. Fiecare pagină poate fi salvată în format PDF și partajață printr-un link unic.

Nivia

Ești anteprenor?

Dezoltam aplicația împreună cu contabili pentru a vă oferi cele mai bune servicii.
Înscrie-te în programul de afiliere și te recompensăm pentru recomandările tale!
Ai nevoie de caracteristici noi în aplicație?
Ești în căutarea unui contabil?
Contactează-ne să vedem cum te putem ajuta!

Ești contabil?

Dorești să folosești aplicața pentru clienții tăi sau să contribui la dezvoltarea proiectului Inside App?
Sau doar să beneficiezi de programul nostru de afiliere?
Vrei să te recomandăm la anteprenorii în căutare de contabil?
Contactează-ne pentru a găsi cea mai bună opțiune de colaborare!

Ți-am atras atenția?

Îți oferim pentru 14 zile toate caracteristicile în mod gratuit
pentru a verifica dacă aplicația te ajută în gestiunea firmei tale.

Testează gratuit 14 zile!

Plata online / link de plată

Depunem eforturi pentru a colabora cu cât mai mulți procesatori de plăți.
În acest fel, aveți posibilitatea să alegeți prin intermediul cărui procesator veți încasa plățile online.

EuPlătesc Disponibil
Plăți acceptate (MasterCard, Visa, Apple Pay, Google Pay)

Prin intermediul EuPlătesc puteți activa plata cu Apple Pay și Google Pay.


Netopia Payments Disponibil
Viva Wallet În dezvoltare

Mai multe detalii

Inside App este un Software pentru facturare și management al companiei în Cloud și vă oferă următoarele caracteristici:

  • Folosim cursul valutar actualizat zilnic (conform BNR) pentru a vă ajuta să emiteți facturi în moneda dorită;
  • A fost integrat API-ul termene.ro pentru a extrage toate informațiile firmelor direct pe bază de CUI;
  • Puteți folosi una sau mai multe serii pentru a emite facturi în fucție de nevoile firmei;
  • Factura este vizibilă în aplicație și poate fi salvată în format PDF pentru tipărire / trimite către client;
  • Factura proformă, factura fiscală și chitanța pot fi trimite către client în baza unui link unic;
  • Generează XML RO eFactura pentru transmiterea la ANAF;
  • Exportă facturile și lista de clienți pentru a fi importate în Saga;
  • Încasează facturile parțial sau complet;
  • Personalizați facturile și chitanțele folosind logo-ul firmei;
  • Rapoartele se pot genera pe o perioadă specifică de timp și pot fi exportate în format PDF / Excel;
  • Din secțiunea de rapoarte se pot descărca toate facturile individuale cu un singur click;
  • Aveți posibilitatea de a salva produsele și/sau serviciile în nomenclator pentru a reduce timpul necesar emiterii unei facturi;
  • Totodată aveți nomenclator și pentru clienți, tot pentru a simplifica și reduce timpul necesar emiterii unei facturi;
  • Colaborăm cu procesatorii de plăți online pentru a vă oferi posibilitatea de a genera link unic de plată pentru fiecare factură (acest lucru permite clienților să plătească facturile direct cu cardul prin simpla scanare a codului QR de pe factură sau accesând link-ul de plată disponibil);
  • Accesul la datele firmei poate fi atribuit mai multor angajați (în funcție de nevoile firmei);
  • Pe un singur cont puteți gestiona mai multe firme (această caracteristică este recomandată contabililor și administratorilor de firme);
  • Redactează ofertele direct în editorul aplicației, partajează rapid cu clienții și menține o evidență a acestora. Toate ofertele pot fi salvate în format PDF;
  • Redactează contractele direct în editorul aplicației, partajează rapid cu clienții și menține o evidență a acestora. Toate contractele pot fi salvate în format PDF;
  • Poți să creezi proiecte și pagini în care să redactezi documentație în funcție de nevoiele firmei tale. Fiecare pagină poate fi salvată în format PDF și partajață printr-un link unic;
  • Emite facturi în limba engleză;
  • Transmitere automată e-Factura în SPV la ANAF;
  • Descarcă automată facturile de la furnizori primite în SPV (e-Factura);
  • Arhivare documente transmise prin SPV;
  • Gestionează cheltuielile firmei (în dezvoltare);
  • Gestionează inventarul firmei (în dezvoltare);
  • Întegrare cu alte aplicații (în testare beta);
  • Notificari facturi SPV - eFactura (în viitor);
  • Trimite factura prin email (în viitor);
  • Factura recurenta (în viitor);
  • Gestionează puncte de lucru multiple (în viitor);
  • Încasare cu casă de marcat (în viitor);
  • NIR-uri (în viitor);

Ai mai multe întrebări?

Aveți întrebări, recomandări sau doriți o ofertă personalizată?

Accesați Centrul de asistență
Nivia