1. INTRODUCERE
Acest document (numit în continuare “Termeni și condiții“, “Contract“, “Termeni de utilizare“) definește condițiile de utilizare ale site-ului my.iapp.ro denumită și iApp - Facturare și a aplicațiilor de mobil disponibile în Google Play și Huawei App Gallery;
Prin accesarea site-ului iapp.ro și a oricărei pagini a acestuia, a subdomeniilor, înregistrarea, plasarea de comenzi și folosirea iApp - Facturare, sunteți automat de acord cu termenii și condițiile de utilizare.
Dacă nu sunteți de acord cu prezentul Contract, vă rugăm să nu folosiți aplicația iApp - Facturare și site-ul iapp.ro.
2. DEFINIȚII
Serviciu - toate caracteristicile oferite prin intermediul site-ului iapp.ro, al aplicației iApp - Facturare și al aplicațiilor de mobil;
Cumpărător – persoană juridică care comandă și folosește serviciile oferite de aplicația iApp - Facturare;
Site – domeniul iapp.ro și subdomeniile acestuia (my.iapp.ro, developer.iapp.ro).
Vizitator - persoană care accesează site-ul iapp.ro.
3. DESPRE APLICAȚIA IAPP - FACTURARE
Aplicația iApp - Facturare este o platformă online disponibilă în browser la adresa (my.iapp.ro) și pe mobil în Google Play și Huawei App Gallery (mai multe informații sunt disponibile la adresa iapp.ro/soft-facturare-descarca). Aceasta se adresează în mod direct afacerilor mici și mijlocii, indiferent de forma de organizare (PFA, SRL), din România. Ea poate fi folosită atât de administratorul firmei cât și de alte persoane împuternicite / autorizate de administrator (contabil, angajați) - (aplicația permite adăugarea mai multor utilizatori care să acceseze aceeași firmă).
Aplicația a fost gândită să ajute utilizatorii în a simplifica procesul de emitere de facturi și încasări. Lista completă de caracteristici oferite este disponibilă la adresa iapp.ro/soft-facturare și este actualizată în funcție de modificările aduse aplicației.
La zona de încasări, colaborăm cu mai multi procesatori de plăți pentru a vă oferi posibilitatea de a încasa plata cu cardul online pentru facturile emise prin intermediul iApp - Facturare. Utilizatorul poate decide cu ce procesator dorește să colaboreze și să semenze un contract de comerciant.
Totodată, aplicația conține o zonă de raportare care vă permite să vizualizați documentele emise și înregistrate în funcție de diverși parametrii, iar aceste rapoarte pot fi descărcate în format PDF și Excel.
Accesul în aplicație este gratuit pentru 14 zile, pentru a decide dacă aplicația satisface cerințele firmei pe care o reprezentați.
Ulterior, accesul în aplicație se face pe bază de abonament (lunar / anual), lista de prețuri poate fi văzută la adresa iapp.ro/soft-facturare-preturi.
4. CREAREA CONTULUI IAPP - FACTURARE
Orice utilizator poate crea un cont prin intermediul site-ului iapp.ro sau al aplicațiilor de mobil (Google Play și Huawei App Gallery) prin simpla completare a formularului de înregistrare cu următoarele informații:
- Numele și prenumele;
- Adresa de email;
- Numărul de telefon;
- Parola contului;
Formularul de înregistrare este disponibil la adresa iapp.ro/soft-facturare-14zile.
După completarea acestuia, utilizatorul va primi un mesaj pe adresa de email furnizată anterior, prin care să confirme că are acces la aceasta.
5. ACCES GRATUIT 14 ZILE
Vă punem la dispoziție 14 zile cu acces complet gratuit la toate serviciile iApp - Facturare, disponibile la adresa my.iapp.ro și prin intermediul aplicațiilor de mobil (Google Play și Huawei App Gallery).
În acest fel, puteți testa toate caracteristicile oferite și a lua o decizie dacă iApp - Facturare îndeplinește toate cerințele firmei pe care o reprezentați.
Perioada de 14 zile începe din momentul primei conectări în aplicația iApp - Facturare.
6. ABONAMENT ȘI LIVRAREA SERVICIILOR
Pentru a utiliza serviciile oferite prin intermediul aplicației iApp - Facturare pe o perioadă mai lungă de timp și a beneficia de toate caracteristicile oferite, utilizatorul are nevoie de un abonament activ. Acesta poate fi achiziționat lunar sau anual. Lista prețurilor disponibile poate fi văzută la adresa iapp.ro/soft-facturare-preturi, iar prețurile nu conțin tva.
Pentru a plasa o comandă, utilizatorul trebuie să introducă în aplicație datele firmei pentru a se emite o factură proformă, iar pe factură se vor găsi informațiile pentru plată.
Plata poate fi efectuată prin două metode:
- online cu cardul bancar (prin intermediul procesatorului de plăți EuPlătesc) - serviciile sunt activate în aplicația iApp - Facturare în mod automat după confirmarea plății;
- ordin de plată (folosind datele de plată disponibile pe factura în cauză) - serviciile se vor activa manual în 2 - 3 zile lucrătoare, în funcție de data efectuării plății;
Pentru asistență ne puteți contacta prin intermediul site-ului developer.iapp.ro sau prin adresa de email support@iapp.ro.
7. ANULAREA ȘI RETURUL
Aveți posibilitatea de a anula în orice moment abonamentul în aplicația iApp - Facturare. Accesul în aplicație va fi restricționat doar la finalul perioadei plătite (Exemplu: dețin abonament pentru 30 de zile și decid să anulez în ziua 10. Aplicația va fi disponibilă până ce vor trece și cele 20 de zile rămase). După expirarea completă a celor 30 de zile de abonament, veți avea acces în continuare la aplicație pentru încă 30 de zile (de la data expirării abonamentului), pentru a face export la toate datele înregistrate, dar nu veți mai putea emite sau înregistra documente noi. Pentru a extinde această perioadă, este necesar să achiziționați un abonament nou.
Fiind un serviciu 100% online și având posibilitatea de a testa gratuit aplicația iApp - Facturare pentru 14 zile, valoarea plătită pentru abonament este nereturnabilă.
8. ȘTERGEREA CONTULUI
Orice utilizator înregistrat în aplicația iApp - Facturare poate cere ștergerea contului. În funcție de activitatea acestuia în aplicație, există următoarele acțiuni:
- utilizatorul este înregistrat, nu are documente emise / înregistrate și fără abonament plătit - contul va fi șters în momentul confirmării;
- utilizatorul este înregistrat, are documente emise / înregistrate și fără abonament plătit - contul va fi șters în momentul confirmării;
- utilizatorul este înregistrat, nu are documente emise / înregistrate și cu abonament plătit - contul va fi marcat ca fiind inactiv și în acest caz datele dvs. nu vor mai fi folosite, dar vor fi păstrate în arhivă conform regulamentului în vigoare (utilizatorul poate oricând să ceară recuperarea contului - accesând aplicația de asistenșă sau prin email);
- utilizatorul este înregistrat, are documente emise / înregistrate și cu abonament plătit - contul va fi marcat ca fiind inactiv și în acest caz datele dvs. nu vor mai fi folosite, dar vor fi păstrate în arhivă conform regulamentului în vigoare (utilizatorul poate oricând să ceară recuperarea contului - accesând aplicația de asistenșă sau prin email);
Acest proces de ștergere a contului este automatizat și poate fi accesat din aplicație, în pagina pentru setările contului și urmând instrucțiunile afișate.
9. NEWSLETTER
Utilizatorii site-ului iapp.ro au posibilitatea de a primi newslettere si alerte prin posta electronica la adresa de email comunicată prin formularul disponibil pe site, existand posibilitatea ca Utilizatorii sa poata opta oricand pentru varianta de a nu mai primi astfel de notificari, cu un singur click pe link-ul de dezabonare din newsletter/alerta primita pe mailul introdus explicit la abonare.
10. DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE UTILIZATORULUI
Utilizatorul are dreptul la accesarea și descărcarea tuturor datelor introduse în aplicația iApp - Facturare pe toată durata unui abonament activ, iar în cazul în care abonamentul a expirat, utilizatorul mai are la dispoziție 30 de zile de la data expirării abonamentului. Datele pot fi vizualizate în aplicație sau descărcate pe dispozitivul utilizatorului doar în formatul PDF. Pentru a introduce date noi și a descărca datele în alt format, utilizatorul are nevoie de un abonament activ.
Utilizatorul declară pe propria răspundere, prin acceptarea acestui document și prin utilizarea soluției software, că informațiile introduse de el în aplicația iApp - Facturare sunt corecte și ca este răspunzător de orice încălcare a legii prin introducerea unor date eronate.
Utilizatorul va folosi date cu carater personal conform cu legislația în vigoare și are obligația de a respecta toate prevederile legale, iar furnizorul nu poate fi tras la răspundere pentru niciun prejudiciu sau încălcări efectuate de către utilizator.
În cazul în care utilizatorul dorește să activeze opțiunea de plată online pe facturile emise, acesta are obligația să contacteze procesatorul dorit și să facă demersurile pentru semnarea unui contract. După semnarea contractului, utilizatorul va introduce datele de conectare API (furnizate de procesator) în pagina cu setări pentru plăți din aplicația iApp - Facturare.
Utilizatorul înțelege și este de acord cu termenii și condițiile de utilizare prezentate în acest document.
11. OBLIGAȚIILE FURNIZORULUI
Furnizorul se obligă să mențină aplicația iApp - Facturare online 99.8% din timp (pe an), conform pachetului de găzduire de la furnizorul de servicii hosterion.ro.
Furnizorul se obligă să răspundă la toate reclamațiile utilizatorilor în termen de 1-5 zile lucrătoare și să rezolve toate problemele software reclamate în aplicația iApp - Facturare. Reclamațiile trebuie întregistrate în aplicația de asistență developer.iapp.ro sau pe adresa de email support@iapp.ro (reclamațiile trimise la alte adrese vor fi ignorate).
Furnizorul se obligă să nu verifice și să nu controleze în nici un fel datele introduse de utilizator în aplicație, astfel că utilizatorul este responsabil de aceste date.
Furnizorul are dreptul de a colecta informații anonime de pe platformele unde este folosită aplicația și modul în care este folosită pentru a genera rapoarte.
Furnizorul se obligă să facă backup la toate informațiile înregistrate în aplicație.
Furnizorul se obligă se respecte toate prevederile legale cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, date prelucrate prin intermediul site-ului și al aplicației iApp - Facturare;
Furnizorul se obligă să integreze în mod corect API-ul procesatorilor de plăți cu care colaborează, dar nu se obligă să ofere asistență pentru serviciile oferite de procesatorii de plăți.
Furnizorul se obligă să notifice utilizatorul pentru orice modificare adusă prezentului ducument, prin email la adresa folosită în cadrul aplicației iApp - Facturare.
12. PROCESAREA PLĂȚILOR ONLINE
Aplicația iApp - Facturare comunică cu procesatorii de plăți online pentru a permite utilizatorului că încaseze facturile emise mai rapid, online cu cardul bancar sau alte metode negociate direct între utilizator și procesatorul de plăți.
Comunicarea și trasferul de date între aplicația iApp - Facturare și procesatorii de plăți se face folosind API-ul pus la dispoziție de către procesator (documentația de implementare a sistemului API fiind pusă la dispoziție de către procesator).
Utilizatorul va putea vedea și prelucra tranzacțiilor efectuate direct în panoul de control pus la dispoziție de către procesatorul de plăți în cauză.
Furnizorul nu intervine în colaborarea dintre utilizator și procesatorul de plăți. Contractul și comisionul ofertat de către procesator sunt tratate ca fiind informații confidențiale pentru fiecare utilizator în parte.
Furnizorul nu este responsabil și nu va interveni dacă vor exista neînțelegeri între utilizator și procesatorul de plăți.
În acest moment, iApp - Facturare colaborează cu procesatorii de plăți EuPlătesc și Netopia Payments (MobilPay).
13. PROGRAMUL DE AFILIERE
Orice utilizator al aplicației iApp - Facturare se se poate înscrie în programul de afiliere.
Utilizatorii își pot genera un link unic prin intermediul aplicației (denumit și cod de afiliere). Acesta poate conține doar litere și cifre. Codul de afiliere nu mai poate fi modificat după generarea acestuia.
Nu se oferă bonus de afiliere pentru numărul de click-uri înregistrate în baza codului de afiliere.
Nu se oferă bonus de afiliere pentru numărul de utilizatori înregistrați în baza codului de afiliere.
Se oferă bonus doar în baza comenzilor plasate și plătite de utilizatorii care se înregistrează în aplicație în baza codului de afiliere. Procentul oferit ca bonus este de 10% din valoarea comenzii plasate de utilizator. Valoarea minimă pentru retragerea bonusului obținut în aplicație este de 500 RON.
Retragerea se acceptă doar după valoarea minimă a fost atinsă. Pentru a solicita o retragere se va deschide o solicitare nouă în platforma de asistență și dezvoltare.
14. SOLUȚIONAREA LITIGIILOR
Dacă apare un litigiu între un utilizator al aplicației iApp - Facturare și oricare alt terț, dvs. aveți obligația de a rezolva problema apărută, iar furnizorul este scutit de orice obligație. Totodată, prin prezentul acord, echipa din spatele aplicației iApp - Facturare (angajați și subcontractori) este scutită de la plata oricărui prejudiciu de orice natură.
15. LEGEA APLICABILĂ
Contractul este supus legilor în vigoare din România. Posibilele litigii între furnizor și client se vor rezolva pe cale amiabilă sau prin soluționare în instanțele judecătorești române.
Toate reclamațiile care nu pot fi rezolvate pe cale amiabilă în termen de 30 de zile lucrătoare de la data înregistrării reclamației, vor fi soluționate în instanțele judecătorești române.
16. DATE DE CONTACT
Denumire: ANINU APPS SRL
Sediu: România, Timiș, Ghiroda
CUI: 49235450
Telefon: +40 773 334 875
Email: support@iapp.ro
Asistență: developer.iapp.ro
Acești termeni și condiții de utilizare au fost actualizați în data de 10.12.2023.