Nivia
RO e-Factura

Cum să te înregistrezi în SPV folosind semnătura digitală (DigiSign)?

Pentru a te înregistra în SPV (Spațiul Privat Virtual) folosind un certificat digital sunt câțiva pași de urmat. Dar mai întai este nevoie să achiziționezi o semnătură electronică (acest proces durează aproximativ 5 zile lucrătoare). Este recomandat ca fiecare administrator să aibă propria semnătură electronică.

16 Dec 2023

Pentru a te înregistra în SPV (Spațiul Privat Virtual) folosind un certificat digital sunt câțiva pași de urmat. Dar mai întai este nevoie să achiziționezi o semnătură electronică (acest proces durează aproximativ 5 zile lucrătoare). Este recomandat ca fiecare administrator să aibă propria semnătură electronică.

Dacă nu ai o semnătură electronică poți achiziționa una de aici: DigiSign și urmezi pașii de pe site-ul DigiSign (noi cu ei am colaborat, dar tu poți colabora cu oricare alt furnizor de semnături digitale).

Odată ce ai semnătura digitală poți începe înregistrarea în SPV direct pe site-ul ANAF:

1. Accesează site-ul ANAF, apoi:
Servicii Online Înregistrare utilizatori
Cum să te înregistrezi în SPV folosind semnătura digitală (DigiSign)?

2. Din pagina nouă (click aici) alegeți:
SPAȚIU PRIVAT VIRTUAL Inregistrare/Inrolare persoane fizice/juridice și alte entități fără personalitate juridică în Spațiul Privat Virtual
Cum să te înregistrezi în SPV folosind semnătura digitală (DigiSign)?

3. Din pagina nouă (click aici ) alegeți:
PERSOANE JURIDICE ŞI ALTE ENTITĂŢI FĂRĂ PERSONALITATE JURIDICĂ   Înregistrare utilizatori persoane juridice și alte entități fără personalitate juridică
Cum să te înregistrezi în SPV folosind semnătura digitală (DigiSign)?

4. Din pagina nouă (click aici ) alegeți:
Înregistrare utilizatori cu certificat digital
Cum să te înregistrezi în SPV folosind semnătura digitală (DigiSign)?

5. Aici aveți formularul care trebuie completat (click aici ):
Cum să te înregistrezi în SPV folosind semnătura digitală (DigiSign)?

În acest formular completați informațiile necesare:
- Cod de identificare fiscal (CUI/CNP) (1);
- Cod numeric personal (CNP/NIF) [2];
- Prenume [3];
- Nume [4];
- Tip act de identitate [5];
- Număr act identitate [6];
- Serie act identitate [7];
- Calitate [8];
- Nr. telefon mobil [9];
- Adresa de email [10];
- Acceptați termenii și conditiile (ambele opțiuni) [11];
- Documentul de confirmare [12]:
Aici este necesar să descărcați, completați, semnați și încărcați înapoi documentul în format PDF.
Cum să te înregistrezi în SPV folosind semnătura digitală (DigiSign)?
Dacă aveți semnătură digitală de la DigiSign Accesați site-ul lor, apoi  Utile Confirmare ANAF. Aici aveți 4 pași de urmat
  1. Te autentifici cu ceritficatul digital
  2. Descarci documentul de confirmare precompletat si il semnezi cu semnatura ta
  3. Incarci documentul semnat
  4. Descarci documentul si il poti incarca direct in formularul ANAF

- Selectați arhiva zip cu documentele [13]:
Crează o arhiva zip care sa conțină copie CI, copie CUI împuternicire sau act constitutiv din care să reiasă că ești reprezentat legal.
- Cod de validare [14]:
Adaugă codul din imaginea afișată în formularul tău.
Apoi apăsați pe butonul Continuă

6. În pagina următoare va trebui să confirmi adresa de email. Vei primi un mesaj cu un cod de validare care trebuie adăugat în pagina curentă și apoi mergi mai departe.

7. În ultima pagină sunt afișate informațiile completate până la acest pas și un număr de înregistrare. Ulterior vei primi o confirmare pe adresa de email.


Ai nevoie de ajutor?

Contactează-ne și vedem cum putem să te ajutam!
Vezi opțiunile de contact!


Încă nu aveți o aplicație integrată cu e-Factura?

Articole din topicul e-Factura / Saga:
- Cum folosesc e-Factura?;
- Emite facturi și descarcă XML e-Factura ;
- Exportă facturile din Inside App în Saga;


Distribuie acest articol: